18.5.2020
Střední škola, Bohumín, příspěvková organizace
Husova 283, 735 81 Bohumín
Písemná výzva k předložení nabídky na realizaci akce „Sanace suterénního zdiva“.
Zadavatel Střední škola, Bohumín, příspěvková organizace, Husova 283, 735 81 Bohumín si vyhrazuje právo:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je výběr zhotovitele a uzavření smlouvy o dílo na akci „Sanace suterénního zdiva“ včetně všech souvisejících prací v objektu SŠ na ulici Husova 283, 735 81 Bohumín podle projektové dokumentace zpracované v květnu 2020 projektantem, Ing. Daliborem Macurou.
Specifikace zakázky je uvedena v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 1) a projektové dokumentaci a soupisu prací (příloha č. 2). Pokud jsou v technické specifikaci veřejné zakázky malého rozsahu obsaženy požadavky nebo odkazy na jednotlivá obchodní jména, zvláštní označení podniku, zvláštní označení výrobků, výkonů a nebo obchodních materiálů, která platí pro určitý podnik nebo organizační jednotku za příznačné, popř. patenty a užitné vzory, jsou uvedeny pouze pro upřesnění a přiblížení technických parametrů a zadavatel umožňuje použití i kvalitativně a technicky obdobného řešení.
- vůči jeho majetku neprobíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurz zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,
- není v likvidaci,
- není veden v rejstříku osob se zakázaným plněním veřejných zakázek.
1. Uchazečům bude umožněna prohlídka místa plnění, a to dne 22. 5. 2020 v 10 hodin se srazem před hlavním vstupem školní budovy na ulici Husova 283, 735 81 Bohumín a bude také k dispozici projektová dokumentace. Účast na prohlídce avizujte předem (tel.:731 134 081, e-mail: igrillova@sosboh.cz, kontaktní osoba p. Ivana Grillová).
2. Vítězný uchazeč je povinen před podpisem smlouvy doručit zadavateli úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, je-li v něm zapsán, nebo úředně ověřené osvědčení o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku) fyzické osoby nezapsané do obchodního rejstříku, nebo úředně ověřený doklad o právní subjektivitě smluvní strany, kterou je právnická osoba nezapisovaná do obchodního rejstříku (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod. Současně je vítězný uchazeč povinen před podpisem smlouvy doručit zadavateli úředně ověřený doklad o oprávnění jednat za smluvní stranu (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.), nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů. Dále vítězný uchazeč je povinen před podpisem smlouvy doručit zadavateli kopie pojistných smluv dle obchodních podmínek.
Nabídku v písemné formě v jednom vyhotovení a 1 x na CD-R doručte, prosím, neprodleně v uzavřené obálce s uvedením zpáteční adresy zpracovatele nabídky (v levém horním rohu) a dále označenou:
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „Sanace suterénního zdiva“ NEOTEVÍRAT |
Doručte na níže uvedenou adresu:
Střední škola, Bohumín, příspěvková organizace
Husova 283
735 81 Bohumín
nebo osobně na sekretariát školy v pondělí až pátek v době 7:30-12:00 hodin
nejpozději však do 8. 6. 2020 do 11. 00 hod
Nabídka podaná po tomto termínu nebude zadavatelem zařazena k posouzení a hodnocení.
……………………………………
Ivana Grillová
Správce budov
Příloha
č. 1 – Návrh smlouvy
č. 2 – Projektová dokumentace
Elektronická pošta | Ochrana osobních údajů | Mapa webu | Prohlášení přístupnosti
© 2017 - 2024 Střední škola Bohumín